Ostutingimused

1. ÜLDINE

1.1.  Veebipoe GEAL (edaspidi Veebipood) omanik on Kollane Disain OÜ (14054590), asukohaga Pirni tn 5, Tallinn 10614.

1.2.  Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Kollane Disain OÜ (Müüja)  ja ostu sooritanud isiku (Ostja) vahel tekkivaid õigussuhteid  ostmisel-müümisel Veebipoes.

1.3.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.

1.4.  Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

 

2. HIND

2.1.  Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.2.  Toodete hinnad on märgitud Veebipoes toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui kauba eest tasumisel ei ole märgitud teisiti. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.

2.3.  Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

2.4. Kauba tellimisel väljaspoolt Euroopa Liitu, võib kaubale lisanduda ka impordiga seotud maksud, käibemaks ja vajadusel tollimaksud, mida tasub ostja. Seega palun uurida enne ostu sooritamist võimalike maksukohustustega.

 

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1.  Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

3.2.  Ostukorvis on võimalik tooteid ning koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni.

3.3.  Tellimuse vormistamisel kuvatakse ekraanile lõplik hind, mille saab tasuda pangaülekandega või PayPal makselahenduse abil. 

3.4.  Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. 

3.5.  Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Müüja Ostjale e-posti aadressile. Juhul, kui postkastist kirja ei leidu, palume kontrollida ega kiri ei ole kogemata rämpsposti kausta sattunud.

3.6.  Müüjal on õigus lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel. Müüja teavitab sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastab kogu tellitud kauba eest laekunud makse (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 

3.7. Kui tellimuse eest ei ole tasutud 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest, siis tellimus tühistatakse.

3.8. Nädalavahetusel tehtud tellimus jääb esmaspäevaks. 

3.9. Klienditoe telefon töötab E-R 12-17, tel +372 501 9535

 

4. TASUMINE

4.1.  Veebipoes sooritatud ostude eest tasub Ostja 100% ettemaksuna.

4.2.  Tellimuste eest saab tasuda pangaülekande kaudu Kollane Disain OÜ arveldusarvele: LHV Pank EE18770077100204877 või PayPal makselahenduse abil. 

4.3.  Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga ja krediitkaardi andmetele.

 

5. KOHALETOIMETAMINE

5.1. Veebipood saadab tooteid võimalusel kõikidesse riikidesse.

5.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. NB!Transpordi kulu Eesti piirest väljapoole võib sõltuda ka toote mõõtudest.

5.3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Tarneperiood väljaspool Eestit sõltub asukoha riigist (1-5 nädalat).

5.4. Tootele on võimalik ka ise järele tulla aadressile Pirni tn 5, Tallinn, eelnevalt kokku leppides.

5.5. Kohaletoimetamine Euroopasse 5-9 tööpäeva jooksul ja ülejäänud maailma kuni 5 nädalat.

5.6. Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.

5.7. Kui tellitud pakk on teele saadetud, teavitatakse sellest Tellijat e-posti teel, (paki jälgimiskood) või aeg, millal saab sellele järele tulla, kui on avaldatud selleks saatmisviis.

 

6. TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

6.1.  Ostjal on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades Müüjale kirjalikus vormis kauba ostmisest taganemise avaldus, mis asub e-kaubandusliidu lehel ning mis sisaldab järgmisi andmeid:

-    Ees- ja perekonnanimi

-    Kontakttelefon

-    E-posti aadress

-    Aadress

-    Pangakonto andmed

-    Tellimuse esitamise kuupäev

-    Asja kättesaamise kuupäev

-    Tagastatava kauba nimetus

-    Kauba ostuarve number

-    Tagastamise põhjus

6.2.  Kauba ostmisest taganemise avaldus tuleb saata e-posti aadressile kollane.disain@gmail.com või aadressile Pirni tn 5, Tallinn hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Müüja Ostjale saadetava teatega.

6.3. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

6.4.  Tagastatav toode peab sisaldama kogu ostudokumentatsiooni. Kauba küljes olevad etiketid ning kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled, niiskusekogujad, kileümbrised jms), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.

6.5.  14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba proovimiseks füüsilises poes. 

Toode ei tohi olla rikutud, näiteks, augud, kriimustused, plekid või muud sellised kahjustused, mis on toote välimust rikkunud ning seetõttu pole enam müügikõlbulik. Toode peab olema samas seisukorras, mis oli väljasaatmisel ostjale. Rikutud toode saadetakse tagasi ostjale.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba maksumuse hüvitamisest.

6.6.  Kauba ostmisest taganemise avalduse esitamise päevast alates on Ostja kohustatud tagastamisele kuuluva toote tagastama 14 kalendripäeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Toote tagastamisel peab kaasas olema tootega koos ostuarve.

6.7.  Kuni tagastatud toote vastuvõtmiseni ei võta Müüja toote eest vastutust. Toote tagastamine ja/või vahetamine on tasuta, v.a. tagastamise transpordikulud, mis on Ostja kanda. Kui Ostjale on üle antud puudusega toode, siis kannab tagastamisega seotud kulud Müüja.

6.8. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, sh transpordikulu. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

6.9. Müüja jätab endale õiguse viivitada tagasimaksete tegemisega seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud. 

6.10. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

7. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

7.1.  Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

7.2.  Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Ostja sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Müüjat, saates vastava info e-posti aadressile kollane.disain@gmail.com või kirjalikult aadressile Pirni tn 5, Tallinn.

7.3.  Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Müüja kulul.

7.4.  Ostjal on õigus nõuda toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ning toote eest tasutud summade tagasinõudmist, kui:

-    Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada või

-    toote parandamine või asendamine ebaõnnestub või

-    Müüjal ei ole toote puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud

7.5.  Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Ostjale toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Ostja poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul. Müüjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Ostja on tema käes oleva toote tagastanud.

7.6.  Müüja kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon on õigustatud. Müüja ei hüvita Ostja tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui:

-    Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Ostja süül;

-    Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise (hooldujuhis on lisatud tootele kirjeldavas osas) mittejärgimise tagajärjel;

-    Toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu;

-    Puudub ostu sooritamist tõendava dokumendi koopia.

7.7.  Juhul, kui Ostja ja Müüja vahel on tekkinud erimeelsused toote puuduste osas, on Ostjal õigus pöörduda pretensiooniga Müüja poole, märkides kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebuses ära oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, tootel esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus. Müüja vastab Ostja kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 kalendripäeva jooksul. Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile kollane.disain@gmail.com.

7.8.  Juhul, kui Ostja ja Müüja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet, on Ostjal õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avaldust esitada siin (https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Vaidluste lahendamisel Eestis Tarbijakaitseameti juures lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm)

7.9.  Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Ostja asukohajärgsesse maakohtusse.

7.10. Kaheaastane garantii, alates ostu sooritamisest, ei kehti juhul, kui toote puudused on seotud toote valesti kasutamisega, toote rikkumisega ja toote loomuliku kulumisega. Pretensiooni esitamisel peab olema tootel kaasas ostuarve või ostu tõendav dokument. Kui toodet pole võimalik parandada või asendada, siis teavitatakse sellest ostjat e-posti teel ja raha tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates toote tagastamisest.

7.11. Garantii ei kehti kaubale, millel on märge "defektiga" või "näidis". Vastaval kaubal on oluliselt alandatud müügihinda.

NB! Et puudus ei süveneks, siis palun ära kasuta puudusega toodet edasi, vaid võta koheselt ühendust, saates e-kiri aadressile kollane.disain@gmail.com

Toote hooldamise info on ära toodud toote kirjeldavas infos.

  

8. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

8.1.  Isikuandmete vastutavaks töötlejaks on Kollane Disain OÜ (registrikood [ettevõtte registrikood]), asukohaga Pirni tn 5, Tallinn.

8.2.  Isikuandmete töötlemisel järgitakse Eesti ja Euroopa Liidu õigusakte.

8.3.  Vastutav töötleja kogub järgmiseid isikuandmeid: nimi, telefoninumber, kauba kohaletoimetamise aadress; e-maili aadress, pangarekvisiidid. Andmeid kasutatakse ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele kauba kohaletoimetamise eesmärgil. E-posti kasutatakse arvete saatmiseks ning telefoni nr kasutatakse pakiautomaati jõudnud kauba teavitamiseks.

 8.4.  Vastutavale töötlejale edastatud isikuandmed on kaitstud ning käsitletakse konfidentsiaalse informatsioonina. Andmeside kliendi ja pankade vahel on krüpteeritud. Andmetöötlejal puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele. Vastutav töötleja ei avalda talle teatavaks saanud andmeid kolmandatele isikutele.

8.5.  Ostu sooritamine on e-poes ilma kasutajakontota. Otseturustusteated  Ostjale ei saadeta.

8.6. Õiguslik alus. Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil (kliendi tellimuste haldamine, kohaletoimetamine, kauba ja maksete tagastamine). Isikuandmete töötlemine toimub seadusjärgse kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine).

Kollane Disain OÜ ei avalda ostja andmeid kolmandatele isikutele v.a. transporditeenuse pakkujatele tellimuse kohale toimetamiseks ostjale ja ostude eest tasumisel PayPal kaudu, maksja nimi ja ostusumma. Pakiautomaadi kaudu saatmisega, edastatakse nimi, kellele saata ja telefoninumber, teate saatmiseks kauba saabumisest pakiautomaati. Postkontori kaudu saatmisega, edastatakse lisaks Tellija edastatud sihtkoha aadress.

Ostu sooritamine on ilma kasutajakontota, seega saab isikuandmetega tutvuda klinditoe vahendusel. Kui isikuandmetega tutvumise taotlus on esitatud elektrooniliselt, esitatakse ka teave üldkasutatavate elektrooniliste vahendite kaudu.

8.7. Säilitamine. Peale tellimusega seotud protsessi lõppu, eelpooltoodud isikuandmed ja/või tellimusega seotud info kustutatakse, va isikuandmed (ostuajaloo andmed), mida on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni Raamatupidamise algdokumentides sisalduvaid isikuandmeid säilitatakse seitse aastat.

8.8. Piiramine. Kliendil on õigus taotleda oma isikuandmete töötlemise piiramist, kui andmed on ebaõiged või pole täielikud või kui tema isikuandmeid töödeldakse ebaseaduslikult.

8.9. Vastuväited. Kliendil on õigus esitada vastuväiteid seoses tema isikuandmete töötlemisega, kui tal on alust arvata, et tema isikuandmete töötlemiseks puudub seaduslik alus.

8.10. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile kollane.disain@gmail.com või helistada telefonil: +372 501 9535

8.11. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

8.12. Ostjal on õigus pöörduda kaebusega Andmekaitse Inspektsiooni või kohtu poole kui ta leiab, et isikuandmete töötlemisel on rikutud tema õigusi. Andmekaitseameti (AKI) kontaktandmed leiab AKI koduleheküljel aadressil www.aki.ee

 

9. MUUD TINGIMUSED

9.1. Kollane Disain OÜ-l on õigus parandada kogemata tekkinud vigu või väärinfot.

9.2. Arvutikuvaritest lähtuvalt võivad fotodel toote värvid erineda tegelikkusest.

9.3. Kollane Disain OÜ e-poe lehel oleva info, teksti ja piltide taaskasutamine ja kopeerimine ilma autori kirjaliku nõusolekuta on keelatud.